четвъртък, 16 септември 2010 г.

На Дъщеря ми – Ивелина

Гледам лицето прекрасно
на младата девойка, застанала пред мен сега
и не мога да повярвам,
че това е мойта малка дъщеря!

С очи - тъмни като нощта,
с усмивка – нежна и добра,
с коса – дълга, разпиляна
като немирна морска пяна...

Гледам... и не мога времето да виня,
че толкова бързо отлетя!

Сякаш вчера бе мигът, когато
малкото създание в ръцете си поех
и мястото на майка аз заех.

За щастието, което
моето малко момиче ми подари,
сърцето мое, с много обич го дари!

Света откриваше ти ден след ден:
днес – първи стъпки,
утре – първи думи,
после – първи ден в училище дойде
и така, животът без да разбереш
в своя вихър те пое...

Не искам да мисля за мига, когато
принцът вълшебен пред теб ще се яви,
нежно за ръка ще те улови,
с красиви думи ще те покори
и огънят на любовта в сърцето ти ще загори!

Така било е и така ще бъде!
Момиченцето малко пораства изведнъж,
като полско цвете след топъл, пролетен дъжд!

Вярвям, дете мое,
че всичко най – добро от себе си съм дала
и ЧОВЕК истински от теб съм създала!

Защото във време различно ти живееш
и вече без моя помощ,
с проблемите трудни да се справяш умееш.

Гледам това лице и се питам:
Мое копие ли е или не?
Но знам със сигурност едно -
на всеки аз ще отговоря:
Да! Това е мойта Дъщеря!

Няма коментари:

Публикуване на коментар