петък, 10 септември 2010 г.

На Биляна – мойта малка дъщеря

На тебе, мое малко цвете

искам този стих да посветя,

защото моето сърце за нов живот със тебе затуптя,

защото знам, че с теб отново аз ще се родя!



Дълго под сърцето си те носих

и чувствах как дишаш чрез мен,

как сили за всичко ми даде

и моето решение да те имам – не предаде!



Не беше лесно това да реша,

но послушах гласа на сърцето:

„Живот е това и с него не бива шега!“



И знам, че не сбърках, мое мило момиче!



Докосвам те нежно сега

и сякаш не вярвам,

че имам още една малка дъщеря.



И всичко пак ще се повтори:

ще дойде денят, когато тя ще проговори,

когато първи крачки ще направи

и сладки спомени след себе си ще остави.



Живота свой, на тебе аз обричам

и нежно, и силно те обичам!

За мен си пролетно кокиче,

дошло от мрака и студа,

с протегнати ръчички за малко топлина!



Тъй нежно те гушкам, момиче

и сладко заспиваш във мен.

Какво друго мога да искам,

щом има за какво да живея,

в очакване на следващия ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар